Müşteri:
SHELL

Proje:
İNTERAKTİF TRAFİK GAME KİOSK

BRIEF:
Uluslararası Trafik Güvenliği Sempozyumu’na sponsor olarak katılan Shell, sempozyum alanında yer alacak bir stant çalışması ve kurum olarak benimsediği “Hedef Sıfır Kaza” mottosunu vurgulamak istedi.

PROJE AÇIKLAMASI:
Bu tür fuar alanlarında firma stantlarının en önemli noktası ziyaretçiyle etkileşime geçebilmesidir. Dolayısıyla standart bir stant çalışması yerine insanların etkileşime geçebileceği, daha interaktif alanlar üzerine çalıştık. Firmanın belirlediği kriterlere bağlı kalarak bir içeriğinde interaktif oyun bulunan bir stant çalışması yaptık.

UYGULAMA:
Tasarladığımız ürünü temel anlamıyla oyun üzerine kurguladık ve bilgi verme amacı taşımasını sağladık. Oyunun sonunda katılımcılara promosyon ödüller verdik.  İnteraktif oyunu “Hedef sıfır kaza” mottosuna uygun olarak planlı yolculuk, emniyet kemeri, cep telefonu kullanımı, tütün kullanımı ve alkol kullanımından oluşan 5 madde üzerine kurguladık.

Oyunun iç görüsü;
yolculuk hikayesi üzerinden bireylere uyulması gereken kuralları dolaylı olarak aktarmaktadır. Bu kurallara uyulduğunda yolculuğun güvenli bir şekilde tamamlanabileceği, aksi takdirde hedefe ulaşılamayacağını vurgulamaktadır.

SONUÇ:
Böylelikle interaktif bir stant çalışması gerçekleştirmiş olduk. Tasarladığımız stant çalışması fuar alanının en çok ilgi çeken ve en çok ziyaret edilen standı oldu. Hedeflediğimiz üzere alan sadece ziyaret edilmekle kalmayıp, katılımcılarla etkileşime geçmiş oldu. “Hedef sıfır kaza” mottosu ile verilmek istenen mesaj, tüm katılımcılara tam olarak anlatılabildi.